Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J71a27r94a 70R73a76n52k

13. 8. 2015 21:08

Jsi zlatickoR^ Vzpominam, ze jsem asi v sedmi letech prinutila dedu, aby mi k narozeninam koupil nahrdelnik ze spekacku, stalo se, mam i foto;-)

1 0
možnosti
Foto

He he he, vy jste musela ten den bejt nejoblíbenější obyvatelka vsi, teda aspoň u psů! Kolik vás jich balilo na smutný voči? :-)

1 0
možnosti

P30a47v11e70l 24V94é80b31r

13. 8. 2015 15:26

Eidam s tebou, Kabire. Málem jsem tě přehlídl - a to by byla škoda. Musím tě ale trochu vypeskovat. V tomhle počasí rozdělávat venku oheň ...

2 0
možnosti
Foto

Eidam s vámi, Pavle!

Žádný strachy - víte přeci, že jsem svědomitý cestovatel i kuchař.

Oheň byl spáchán na místě k tomu určeném, konkrétně na typizovaném ohništi typu Wurst007/2012, homologovaném, splňujícím nařízení EU "O udržitelném grilování" a BOZP §26564515/2009 odst. 5, písmeno á. 

Opékání proběhlo za dozoru několika dvounožců vzrostlých a spousty mláďat, s nimiž byla uzavřena ústní Smlouva o kulinářsko-hasičské výměně, jejíž podstatou byla úmluva, že obdrží-li vzorek grilátu, pomohou následně svými přirozenými biologickými procesy uhasit žhavá residua táboráku. A tak se i stalo, viz. zápis č.26555 z 29.7.2015.

Nebojte, já srnkám rybník nevypálím ;-)

1 0
možnosti
Foto

Teploučko venku...k tomu ještě další ohýnek...pro mne? Paráda :)

2 0
možnosti
Foto

A jo, vy teďka vlastně máte nejvyšší sezónu, žejo? A co vidle - nabroušený? Pod kotlema zatopíno? ;)

2 0
možnosti

Jé, to je skvělý! Kdybych si už pár dní jako vypečený upocený buřtík nepřipadla, hned bych si jeden dala. Ale jsem večer většinou tak umorděná, že mě unavuje i představa, že bych měla něco připravovat a kousat. Ale děkuju mocR^

2 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo! Ale víte, tohle byla jiná nadmořská výška. Na horách je teď příjemných třicet :)))

1 0
možnosti

Jen doufám, že jste po sobě řádně zalili žároviště.

2 0
možnosti
Foto

Ale jo, po tom Gambáči to šlo samo... ;)

1 0
možnosti

Tak jsem se do toho čtení a prohlížení vžila, že mám pocit, že jsem tam byla s váma! Bylo to SUPER! R^

1 0
možnosti
Foto

Já myslel, že jste se do toho tak vžila, až jste si z toho musela opéct buřta! :)))

1 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz