Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Karlovy Vary - tentokrát v županu!

Byla neděle ráno. Byl jsem v županu a doma jsem uzavřel při snídani sázku, že se za celý den z toho županu nesvlíknu a přesto vyrazím mezi lidi. Chvíli jsem tedy musel přemýšlet, kde bych splynul s davem, ale dlouho jsem si hlavu nelámal a volba padla na Karlovy Vary. Teď už jsem jenom potřeboval nějaké místní domorodce, kteří si mě vemou na krk a pokorzují se mnou v županu po promenádě.

Nákres cesty přišel mailem. Byl jasný, nemohl jsem se ztratit. Dobře, dobře uznávám, že jsem smluvené místo přejel a třikrát jsem se projel po nadjezdu směrem na Prahu.

 

A jak jinak začít v Karlových Varech, než stylově v kosmických křeslech v recepci v hotelu Thermal.

 

Posilnil jsem se teplovou vodou, spočítal lidi v bazénu a vyrazil do víru velkoměsta.

 

Tohle je jediná fotka, kde můžete vidět celou mou rodinu. Ten vysoký myšák vlevo je můj táta a ta sympatická myšule za mnou je naše máma myš, druhý zleva je brácha a ségra sedí po pravé straně vedle mě. Cože? Že nic nevidíte? To je divný.... To bude asi tou teplou vodou.

 

Na kolonádě nikdo. Jen já a můj župan.

 

Zamířil jsem do Puppu. Tak jak jinak, než stylově kočárem, ale zadarmo...

 

Nosili mě na rukou...Pane Kabire sem...Pane Kabire tam... Asi bych si na to dokázal zvyknout.

 

Všude měli samé vkusné a potřebné věci. Přemýšlel jsem, komu bych se doma pomstil.

 

Tohle byla zvonkohra, na kterou když šlapete, tak hraje. Já ať jsem dělal, co jsem dělal, tak jsem tón nevydal. Tak holt musel šlapat zase někdo jinej...

 

Šel jsem se podívat na další pramen. Bylo mi jen trochu líto, že ty dva kanystry, co s sebou táhnu, musím nechat před budovou.

 

Takhle nějak to bude vypadat, až pojedu jednou na Island. Teda, bez toho županu.

 

Tuhle vitrínu jsem nemohl minout bez toho, abych začal trochu uslintávat a dělat oči na ostatní.

 

A než jsem stačil přejít do druhého stupně vydírání, tak už jsem ji držel v ruce a pustil jsem se do ní. Měl jsem jenom trochu strach, abych do toho pramene nezahučel a nezačal jsem rezivět. Župan vem čert, ale co chlupy..

 

Po cestě jsem to vzal ještě přes dílnu a navrhl vlastní kolekci. Dokonce mi půjčili i štětec, ale netrvalo to dlouho a už mě sunuli ze stolu...

 

Tak jsem si v peci aspoň nahřál trochu zadek.

 

No a pak jsem vlezl i tam, kam jsem neměl. Nemusím popisovat, že pak se najednou ozval hrozný kravál, všude samý střepy a já se probral až za pět minut s ručníkem na hlavě.

 

Nechtěl jsem být večer v hlavních večerních zprávách, tak jsem vzal nohy na ramena a vyrazil pryč z města. Kousek nad letištěm je vyhlídková restaurace. Tam jsem si dal Boršč, lívanečky s marmeládou a šel jsem šmírovat letadla a vyhlížet pozemní letušky.

 

Měl jsem štěstí. Jedno jsem zahlídl. Horší bylo, že tady v tom županu už jsem byl trochu víc nápadnej.

 

Je snad jasný, že tohle je jen snímek do rodinného alba. Ve skutečnosti jsem konečně svlíknul župan, nasoukal oplatky do kufru, šlápl na plyn a vyrazil zase domů.

 

A komu že jsem svěřil svůj myší kožich v županu? No přece karlovarským domorodkyním Tině Solanové a Štěpánce Bergerové - blogerkám z iDnesu. Ještě jednou mé velké myší díky!

 

A jako bonus na závěr: Tý brďo! U Mosera byl i Žerár.

 

Byla tu i Dáša s Vaškem.

 

Byl tu i Kabir s Tinou!

Autor: Myšák Kabir | úterý 16.4.2013 8:57 | karma článku: 20,46 | přečteno: 899x
  • Další články autora

Myšák Kabir

Kabir v Potkaním Klokánku

Jo jo, i nás hlodavce občas stihne krutej osud. Naštěstí, jak jsem se tuhle dozvěděl, existuje zařízení Potkaní Klokánek. Pomáhá týraným, zanedbaným, opuštěným nebo jinak ohroženým potkanům. No tak tam se musím pozvat, žejo!

7.12.2015 v 14:54 | Karma: 22,72 | Přečteno: 711x | Diskuse| Ostatní

Myšák Kabir

Kabirovo skotačení ve Skotsku

Johohó, jsem námořník! Tuhle mi totiž přišel mail: „Milý Kabire, mám pro tebe na mé plachetnici Kitmar volné místo na plavbě podél západního pobřeží Skotska.Vyplouvá a končí se v marině Largs, 40 km od Glasgow. Jel bys? Jarda"

19.11.2015 v 13:48 | Karma: 19,39 | Přečteno: 543x | Diskuse| Ostatní

Myšák Kabir

Kabirovo léto

Zdravím, přátelé myšího zpravodajství! Dneska jsem pro vás připravil takovej souhrn svejch letních zážitků. ... no prostě se chci vytahovat, no!

3.9.2015 v 14:15 | Karma: 22,23 | Přečteno: 673x | Diskuse| Ostatní

Myšák Kabir

Což takhle dát si špe... káčky?

Řekli jsme si jednou a shodli se, že to není špatnej nápad. ... Dobrá, bylo to trochu jinak, přiznávám.

13.8.2015 v 8:19 | Karma: 17,58 | Přečteno: 586x | Diskuse| Ostatní

Myšák Kabir

Festival pohledem myší

Vzzzznn... Filmovej festival se prohnal Varama! Já tu byl letos už potřetí, ale bylo to pro mě nový. Jednak jsem z týmu hostů přešel do mančaftu domácích, navíc jsem byl hostitel. Frodo byl na všechno zvědavej jakó... jakó... myš!

14.7.2015 v 14:21 | Karma: 22,80 | Přečteno: 1120x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar

27. dubna 2024

Vysíláme Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...

Každý druhý učitel v Německu zažívá ve třídách násilí. Brutalita na školách roste

27. dubna 2024

Premium Německý učitel se stává docela riskantní profesí. Násilí se stává stále běžnější částí vyučování a...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz