Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TS

Kabir na plech(u)! ;-DR^

5 4
možnosti
PD

To je skoro tak dobré jak "osmnáctka Standy Wienera" ;-D

4 4
možnosti
TS

Jéé, věčná škoda, že "Satanda" Wiener už nepíše... a Osmnáctky jsou které? Hoďte odkaz ;-)

2 3
možnosti
TS

Díky! Jdu si pošušňat ;-)

2 2
možnosti
TS

Úžasné. "Osmnáctka vytáčí matku" geniální! ;-D jak jste za to mohl dostat 3-? 8-o jdu napsat Satandovi, ať píše dál ;-)

2 2
možnosti
PD

Protože za sebou vleču 3 trolly, kteří mne stalkují a mínusují (u každého příspěvku jakéhokoliv tématu). Asi si myslí, že mi to vadí. ;-D;-)

2 3
možnosti
TS

Ololo trololo... 8-o tak si z toho nic nedělejte a bacha na záda - vláčet takovou tíhu je riskantní ;-);-D

0 4
možnosti
PD

Ale Vy máte o jednoho víc! ;-)

1 1
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz