Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Roste Kabir ? Když plavky neprodá, třeba by uspěl s výměnou za trošku větší, když povyroste. Přecijen aby ho neškrtily kdesi - to prý není zdravé.

Až bude velkej kluk, najde si myšici a bude rád za volnější plavečky...

0 0
možnosti
Foto

Neprodal...čeká je tedy ještě jedno rozmarný léto se mnou,:-)

1 0
možnosti

M70i59c30h26a37l 35R35y70b30a

18. 2. 2013 23:35

O čem to jen dámy hovoří?

Nechápu, jdu spát.

1 0
možnosti

Děkujeme za "dámy" V Legrační je, že můj první příspěvek byl fakt překvapení z reálné velikosti CELÉHO Myšáka.. jenjsem nevěděla, jestlise tomu plechovému neříká jinak... necky ne, škopek ne...tak jsme napsala "vana". A pár váhajících teček udělalo své ;-D

0 0
možnosti

Dyk seš malinkatej, teď je to vidět, ve srovnání s ...vanou :-)V

1 1
možnosti
Foto

...a malinkej se vším všudy ;-) To se bude špatně dražit. ;-D

1 1
možnosti

M61i53c85h86a23l 80R10y60b64a

18. 2. 2013 20:50

Ta patina je na kterém místě, přesně?

2 0
možnosti
Foto

Patina se táhne levou stranou šňůrky, jsem levák a holt tahám víc...

1 1
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz