Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak tohle je tak pekny blog, ze ten svuj muzu klidne prestat psat :) Kabir je vtipnejsi, ma vyborne napady, lepsi foti a celkovy dojem je R^

0 0
možnosti

;-D;-D;-D s tou pažitkou na hlavě...! R^

1 0
možnosti

a minulý opus o plavkách jsi viděla? Tam ze me nornálka udělali sprosťandu! ;-(

1 0
možnosti

Hezký, trmyšpajzlíčku R^

0 0
možnosti

M86i78c35h72a91l 15R57y64b54a

19. 2. 2013 22:32

Už se někomu podařilo říct KABIROLOSOS?

1 0
možnosti
Foto

Mně zatím ještě ne.:-)

0 0
možnosti
Foto

... chybí mi tu pořádně se olizující smajlík :-P:-P:-P R^

0 0
možnosti
Foto

Kabire, pěkný recept a umíš pěkně psát. Jen nechápu, proč solíš lososa. Mořské ryby přece není třeba solit, ty jsou už samy o sobě slané dost. Nebo se mýlím.

1 0
možnosti
Foto

Aha, jsem holt myšák amatér. Tak já to příště zkusím bez soli a dám vědět, jak to dopadlo. Díky za tip!

1 0
možnosti

Hmmm, losos. No, v mrazáku máme jen tresky, co jsem přivezl z Norska. :-P;-(

Smůůůůůůůla.

1 0
možnosti

M76i70c63h77a96l 82R83y90b65a

19. 2. 2013 13:37

Tak mě napadá...a vy to všechno jíte?

Víte, že jako hlodavec byste neměl?

3 1
možnosti

Hrách nadýmá ;-)

2 0
možnosti

R^Dík Kabire,....hlavně ty časové údaje jsou pro mě nepostradatelné, nikdy nevím, co jak dlouho se má dělat..

Pokud mi neujedou nohy, tak to snad zvládnu:-)

2 2
možnosti
Foto

Pokud Ti ujedou nohy, budeš mít úplně jiný starosti;-D

2 4
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz