Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MR

Co to je za podivnou debatu u šneka? To se mám ještě někam přihlašovat?

1 0
možnosti
JR

J20a47r34a 57R72a74n66k

5. 3. 2013 3:52

Sem se zrovna chtela zeptat, jestli nepomahal Mistr.....kdyz je tam to Provensalske;-)

0 0
možnosti
TS

Kabir Hendrix! R^ ty Kabire, ale pětičlenný trio jsem viděla dneska fakt poprvé! ;-D

1 0
možnosti
Foto

Tři mušketýři byli taky čtyři ... ;-)

1 0
možnosti
AS

Jo, Kabir, ten si zije :-)

0 0
možnosti
Foto

A kdoví, co mě ještě v životě čeká...:-)

0 0
možnosti
PJ

Tož vítej, kolego, mezi muzikusy...

0 0
možnosti
Foto

Děkuju za přivítání a slibuju, že se jednou naučím i notyR^

0 0
možnosti
MR

M14i55c35h96a82l 42R24y35b24a

28. 2. 2013 18:02

Bude to na Youtube?

0 0
možnosti
Foto

Video s myším tancem je už na webu...

0 0
možnosti
Foto

Myslíte jako DIVOKÁ MYŠ? :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz