Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

;-D;-D;-DVÝBORNÝ!!! Ty stopy! ;-D Ten pád! Ta koule ;-D! Ten skok! ;-DTo poděkování!

R^R^R^To museli Švýcaři čubrnět!

3 0
možnosti
Foto

Čubrněli nejenom Švýcaři, ale čubrněl jsem já, fotograf, obsluha lanovky a dokonce i horská služba :-)

2 0
možnosti
Foto

Pašák lyžař ;-D R^ ... a ještě by si Kabir zasloužil po té parádní lyžovačce saunu a vířivku ;-), než padne do pelechu.

1 0
možnosti
Foto

To je jasný, že sauna a vířivka byla, ale tam jsem foťák radši už nebral :-)

1 0
možnosti

Skvělýýýýýýýýý! (Upřímně, mně nejvíc baví představa dospělýho chlapa, kterej běhá po sjezdovce s foťákem a oblečenou plyšovou myší - ale to sem nepatří. ) Takže, Kabire, přidám se k Tině a pomůžu vám pištět - tedy, já spíš ječím něčím, čemu můj kamarád říká "pavlačový céčko" ;-D

4 0
možnosti
Foto

No jo, tak na tu jsem zapomněl jak na loňskej plesnivej sejra...Kdyby někdo vědel o kontaktu, kdo by byl schopnej mi ji vyrobit, tak sem s ním. Díky. PS: jenom abych pak nepřekvapil - moje hlava bohužel není konfekční. :-)

1 0
možnosti

Myšáku, jsi frajer.R^ A ty lyže, ty ti závidím. Já má takový obyč strakatý, ale to tvoje ušlechtilé dřevo, to je krása!

2 0
možnosti
Foto

Díky za pochvalu. To víte, obyčejné dřevěné - ty nemusíte ani mazat. Ale zase je nesmíte dávat blízko ke krbu. :-)

0 0
možnosti
Foto

Nikdyneplatím@cz;-D A celkově mě pobavilo všechnoR^

2 0
možnosti
Foto

Díky, díky za pochvalu. A to sýrový manko nechci ani vidět! :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz