Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TS

Super nápad - jde to i na grilu? Miluju tě, Kabire, s tím alobalem na hlavě jsi neodolatelný! VR^:-)

0 1
možnosti
MV

M32i78l79a93n 26V55e20l32k51ý

19. 3. 2013 23:58

To se při tom grilování nenajde žádnej trouba?

0 0
možnosti
Foto

Určitě to jde i na grilu. Nezaručuju ale,  jak to dopadne. :-) Ten alobal jsem odkoukal v kadeřnictví, když jsem si byl minule přistřihnout číro, co mi zbylo na hlavě....

0 0
možnosti
FF

A já si říkal, proč na tebe ty baby tak letěj...ségra, všimni si, nepíšu báby, ale baby;-)

0 0
možnosti
Foto

No vidíte, stačí si dát alobal na hlavu a jaký to dělá divy...Osobně bych se vyprd na kytky, čokolády, diamanty... stačí domácí potřeby a roura alobalu. :-) Pokud to doma budete zkoušet, rád si poslechnu, jak to dopadlo.... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz