Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kabire, nic proti biopotravinám, ale prosímprosím, mohla bych si ty ingredience nakoupit někde hromadně? Bude to pak stejně dobrý ?

1 0
možnosti
Foto

Jasně - každý jak to má rád. :-)

1 0
možnosti

M17i26l85a46n 40V68e80l48k23ý

23. 3. 2013 12:37

;-€ A kde je ta poslední fotka bokorysu jedné dvanáctiny, která byla umně vysunuta a před focením nedočkavě neokousána,  z toho upečeného, rozřezaného válce?

2 0
možnosti
Foto

ParádaR^, s dovolením opět sdílím na FB, třeba mi to holky doma uklohní

2 0
možnosti
Foto

sákryš, nějak to nefunguje, musela jsem odkaz zkopírovat.... (=vzkaz pro adminy)

1 0
možnosti

Hele, Kabire neříkej, že nemáš rád jablka in natura, ty poslední, co nám ještě zbyly ve sklepě si docela slušně ohlodal...a jak si asi teď mám udělat ten Tvůj jablečňák?;-)

2 1
možnosti

M94i20c63h70a51l 48R60y42b67a

22. 3. 2013 20:04

Viděl jste ho při tom?

Máte nějaké svědky? 

Záznam kamery?

Otisky tlapek? 

DNA ?

RvRvRv

2 0
možnosti

M77i19c72h35a76l 84R36y75b39a

22. 3. 2013 13:17

Bohužel musím zase kritizovat.

Nebude-li čtenář dostatečně pozorný při čtení receptu, může se stát, že pomaže do cukrovaru dvakrát.

Pochvala, ale bez karmy. Je mi to líto, ale jinak to nejde.

0 0
možnosti
Foto

Dvakrát vám příjde hodně? Já mám někdy dny, kdy v obchodně zvládnu ranní i odpolední směnu, jak se stále vracím... :-)

1 0
možnosti
Foto

Já chci taky domů myš, která mi bude vařit;-(

:-)R^

4 0
možnosti
Foto

Já taky. Aspoň by to vzal někdo za mě. :-)

1 0
možnosti

Pěkný, Kabire! Poslední fotka obzvláště pobavila R^

A přiště bude ten boršč? Prosíííím... ;-)

1 0
možnosti
Foto

Jestli bude stále jako na Sibiři, tak bude i boršč :-)

1 0
možnosti
Foto

Kabir posílá jedno velké myší DÍKY.

1 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz