Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pěkný. Prostě easy a pěkný. Pofoukávám zdálky nešťastné ouško. ;-(

0 0
možnosti

A JE TO TADY! Myška natrhla krtečkovi..zadeček!! :-) ( pro velký úspěch jsem si dovolila zopakovat..). Velká gratulace, (nejen) myška je borec! R^

0 0
možnosti
Foto

Krtek byl přece dál. Ten to vzal až do vesmíru. :-) Myší díky za gratulace!

0 0
možnosti

Teda to je mazec ;-DWOW!!! R^R^R^GRATULUJU!!

0 0
možnosti
Foto

Kabir posílá jedno zmrzlé DÍKY!

0 0
možnosti
Foto

Kabire, gratuluji k dobytí Severního pólu!!! Možná by ses mohl seznámit s Knutem... prvním ledním medvědem v Antarktidě... ;-) https://www.facebook.com/photo.php?fbid=404932092938818&set=a.283407071757988.57738.264654196966609&type=1&theater

0 0
možnosti
Foto

Jasně! Mělo by vzniknout společné foto Knut a já. Jenom teď nemůžu mezi lidi - musim nějak pořešit to uškvařený ucho :-)

0 0
možnosti

I já se připojuji ke gratulantům, a doufám, žes tam hluboko na severu nezanechal jenom čoudek ze spálenýho ucha, ale taky pořádnou ťápotu v ledovém koberci, by další plyší generace viděli, kdože byl průkopníkem.

Takže ještě jednou, Kábire Kabirňáku, gratuluji k získání titulu polárník a těším se na autogram;-)

Scratt

0 0
možnosti
Foto

Obtiskl jsem tam všechny tlapy a udělal i jednouchého andělíčka :-)

0 0
možnosti
Foto

Kabiro borec - ledoborec :-)

0 0
možnosti
Foto

R^:-)

Vyzkoušel jsi tam, Kabire, ono známé cimrmanovské: "Na sever - a na jih!..... na sever - a na jih!!!" ??? Jaké to je ? ;-D

0 0
možnosti
Foto

Vyzkoušel...a je pravda, že to bylo jiný, než když jsem to trénoval před odjezdem v obývaku :-)

0 0
možnosti

Kabir šampioooooooooooooooooon. GRATULUJU, Kabire ;-D

0 0
možnosti
Foto

Šampioooooon Kabir děkuje za gratulace!

0 0
možnosti
Foto

Kabire, seš kabrňák R^ Nezeptal by ses mi jestli by mě taky někdo nevzal s sebou do batohu? ;-)

0 0
možnosti

Zavádím do spisovné češtiny nový výraz: KABIRŇÁK!

3 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz