Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL
Foto

No... kdybysme byli tři, mohli bysme být Tři Kabirové do skla :-)

1 0
možnosti
Foto

Opět na titulce.

Superúspěch!

Kam se na Kabira hrabou ostatní blogeřiR^

2 0
možnosti
MK

Á,  Krasomil z Boskovic opět na scéně.

0 0
možnosti
MK

Díky za článek. Zrovna včera jsem doma rozházel celou knihovnu, protože jsem potřeboval najít něco o počátku válcovaného skla používaného do oken. Sice jsem nic moudrého nenašel jen to, že válcované sklo se používalo do oken v době říše Římské, ale asi se neví jaká byla technika. Nejspíše to bylo foukané sklo a pak se tam bublina válcovala dřevěným válcem. Asi. To je moje teorie.

0 0
možnosti
Foto

Sice tomu, o čem píšete, rozumím tak napůl, tj. z 15%, ale moc vám fandím v tom, co děláte! R^:-)

P.S.: Knihovnu rozhazuju taky. Naposledy, když jsem hledal recept na vaření huspeniny.

0 0
možnosti
MS

Gagarin je dokonalý!;-D Hezký výlet, myšáčku.

1 0
možnosti
Foto

Díky! Ten muffin byl báječnej! (a ty ostatní blbiny taky, no jó...) ;-)

0 0
možnosti
Foto

Kabire, kam se hrabe zeštíhlovací váza na ty růžovobílý schody do nebe!!!!8-o Jinak zcela jistě R^ a V

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, Šárko. Chvíli jsem uvažoval, že bych si je pořídil domů místo toho žebříku ve špajzce, ale pak jsem zjistil, že stojí tolik co obsah jedné průměrné sýrárny, tak zůstanu u těch štaflí... :-)

0 0
možnosti
Foto

A já se těšil na horko u pecí...:-)

0 0
možnosti
Foto

Já taky, ale tam mě nevzali. Od toho extempóre s kahanem na Severním pólu, kdy vyplázli majlant za plastiku popálenýho ucha, mám se žhavýma novinkama utrum.... :-/

3 0
možnosti
ZS

Jak tak koukám, Moser vyrábí přesně na míru pro KabiraR^

1 0
možnosti
MT

Mně teda přijde ten muffin na Kabira dost malej...

1 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz