Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Kabirovo desatero českého nákupčího

Odpoledne jsem byl nakoupit a nestačil jsem se divit, co tam všichni hráli za hru. Vůbec jsem se nechytal. Byl jsem úplně mimo.

Přišel jsem domů a hledal pravidla hry na internetu, googloval co připojení stačilo a nakonec hledal v encyklopedii. Nic – nikde nic.

Nezbývá mi tedy nic jiného, než to sepsat sám. Ale určitě to budete znát. V tom krámu, kde jsem dneska byl, to hráli všichni.
Nakupování je kolektivní, kontaktní hra, která se hraje zároveň verbálně. V této hře neočekávejte rozhodčího. Všichni hráči mají roli útočníků. Na záložníky nebo brankáře zapomeňte. Historie této hry není přesně známá. Odhaduje se, že vznikla v době, kdy slušnost a morálka byla potlačena do pozadí a dopředu se prodraly jejich sestry arogance a lhostejnost.
Kabirovo desatero českého nákupčího:

1. Lokty se používají už při výběru nákupního vozíku. Při špatném výběru se může potom stát, že vás bude vozík brzdit a tím budete ztrácet body.

2. Mezi otvíracími dveřmi a závorou do krámu se rychle hází myška a pokud budete dostatečně rychlí, tak se vám podaří ještě někoho rychle předběhnout. (Jistě pochopíte, že tento podpásový manévr je u mě velmi oblíben)

3. U zeleniny je důležité se podívat, kdo má právě co v ruce a hned se mu tam nacpat a snažit se dotyčnému z pod rukou vybrat nějaký hezký kousek, který si právě dotyčný vybral sám. Pokud se podaří, máte za bod.

4. U pečiva všechno hezky ošmatat rukou a pokud něco vypadne na zem – nevadí vrátit to zpět. Jestli se někomu podaří třeba ještě kýchnout, tak je to opět za plný počet bodů.

5. Pokud je na něco akce a u daného výrobku je nashromážděno více lidí, tak se pokud možno do davu i s košíkem rozběhnout. Tím si zajistíte lepší postavení ve hře.

6. V davu rychle zhodnotit situaci a pokud nic v regálu nezbývá (toto se stává velmi často), tak vyškubnout soupeři zlevněnou věc z ruky a dělat jako by se nechumelilo. Pokud si budete muset úlovek obhájit i slovně, tak se body násobí dvěma.

7. Jestli je v obchodě někde zúžený prostor, protože jsou tam třeba krabice, tak do zúženého prostoru zaparkujeme vlastní nákupní vozík a jdeme pryč korzovat po krámu. Uvidíme-li třeba někoho známého, můžeme probrat třeba sousedovo nové auto a potrénovat konspirační teorii na téma: Kde na to asi tak mohl vzít.

8. U kasy najíždíme nenápadně na soupeřovy kotníky, nejlépe do podkolenních jamek. Tady se z bezpečnostních důvodů doporučuje vyhnutí očnímu kontaktu a pokud už dojde na obvinění, zaujměte pozici typu ´´To já nebyl!´´

9. V případě, že je dlouhá fronta u kasy a uvolní se kasa nová – neváháme a předbíháme všechny ostatní a opět se tváříme, že je to naprosto normální a běžné. Tady pozor - pokud totiž dáte přednost lidem, co stojí před vámi, tak vám za každého puštěného jedince berou body.

10. V případě, že někdo před vámi platí kartou je důležité hlasitě vzdychnout, obrátit oči v sloup a trousit, že to snad není možný. Toto se ve hře velmi cení a je za dva body.

Pozn.1: Pokud vylezete ve zdraví z obchodu a za celou dobu se vám nepodaří pohádat se ať už s ostatními soupeři nebo se členy vlastní rodiny nebo se aspoň pořádně vytočit, jako by jste nehráli a je potřeba to otočit a vzít celý nákup ještě jednou. 
Pozn.2: Pokud nakupujete v nočních hodinách, kde nikde nikdo není, tak počítejte s tím, že budete brzy diskvalifikován.
Pozn.3: Tento článek jsem psal už v létě, ale dneska jsem tu hru opět zažil, tak posílám pravidla znovu, ať hrajeme všichni fér.

Takhle jsem vypadal, když jsem přilezl domů...

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Myšák Kabir | úterý 12.3.2013 8:00 | karma článku: 20,96 | přečteno: 1215x
  • Další články autora

Myšák Kabir

Kabir v Potkaním Klokánku

Jo jo, i nás hlodavce občas stihne krutej osud. Naštěstí, jak jsem se tuhle dozvěděl, existuje zařízení Potkaní Klokánek. Pomáhá týraným, zanedbaným, opuštěným nebo jinak ohroženým potkanům. No tak tam se musím pozvat, žejo!

7.12.2015 v 14:54 | Karma: 22,72 | Přečteno: 711x | Diskuse| Ostatní

Myšák Kabir

Kabirovo skotačení ve Skotsku

Johohó, jsem námořník! Tuhle mi totiž přišel mail: „Milý Kabire, mám pro tebe na mé plachetnici Kitmar volné místo na plavbě podél západního pobřeží Skotska.Vyplouvá a končí se v marině Largs, 40 km od Glasgow. Jel bys? Jarda"

19.11.2015 v 13:48 | Karma: 19,39 | Přečteno: 543x | Diskuse| Ostatní

Myšák Kabir

Kabirovo léto

Zdravím, přátelé myšího zpravodajství! Dneska jsem pro vás připravil takovej souhrn svejch letních zážitků. ... no prostě se chci vytahovat, no!

3.9.2015 v 14:15 | Karma: 22,23 | Přečteno: 673x | Diskuse| Ostatní

Myšák Kabir

Což takhle dát si špe... káčky?

Řekli jsme si jednou a shodli se, že to není špatnej nápad. ... Dobrá, bylo to trochu jinak, přiznávám.

13.8.2015 v 8:19 | Karma: 17,58 | Přečteno: 586x | Diskuse| Ostatní

Myšák Kabir

Festival pohledem myší

Vzzzznn... Filmovej festival se prohnal Varama! Já tu byl letos už potřetí, ale bylo to pro mě nový. Jednak jsem z týmu hostů přešel do mančaftu domácích, navíc jsem byl hostitel. Frodo byl na všechno zvědavej jakó... jakó... myš!

14.7.2015 v 14:21 | Karma: 22,80 | Přečteno: 1120x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Britská učitelka spala s žáky, s jedním otěhotněla. U soudu přiznala „chyby“

14. května 2024  20:57

O chybách a zničeném snu nyní u soudu v Manchesteru vypráví britská učitelka, kterou policie viní...

Přispěli straníci i známí miliardáři. Kdo dává politikům peníze na kampaň

16. května 2024

Premium Eurovolby se blíží a na sítích, v ulicích i debatách právě vrcholí boj o hlasy voličů. MF DNES se...

Honzu jsem neschovával, říká o partnerovi ředitel ČT Jan Souček

16. května 2024

Je brněnský patriot, ale když se stal generálním ředitelem České televize, musel se Jan Souček (49)...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Mluvit se bude o jednotě i Ukrajině. Putin přiletěl do Číny na státní návštěvu

15. května 2024  22:42

Ruský prezident Vladimir Putin přiletěl do Číny na státní návštěvu. Sejde se mimo jiné se svým...

ING-FOREST s.r.o.
Taxátor

ING-FOREST s.r.o.
Praha, Jihočeský kraj, Jihomoravský kraj, Karlovarský kraj, Královéhradecký kraj, Liberecký kraj, Moravskoslezský kraj, Olomoucký kraj, Pardubický kraj, Plzeňský kraj, Středočeský kraj, Ústecký kraj, Kraj Vysočina, Zlínský kraj
nabízený plat: 65 000 - 75 000 Kč

  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz