Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Kabirovo domácí retro Frappé

V příštích dnech se bude rtuť teploměru neúnavně šplhat vysoko, tak zapomeňte na svařáky, grogy a jiné teplé limo-pivo. Je čas pomalu najít plavky z loňské sezóny, dofouknout matračky a najít nějaký ten domácí recept na Frappé.

Na frappé mám dovoleno vyndat z vitriny dokonce sklo po babičce. Takže tomu doma pracovně říkáme Kabirovo retro frappé. Do sklenic na dno dávám vrchovatou lžičku instatního kafe a lžičku cukru.

 

Tady to vypadá, že mě zástěra škrtí, ale není tomu tak. A i kdyby, myslíte, že bych to přiznal?

 

Ke kafi a cukru přilejte trochu vody a prožeňte to šlehačem.

 

Hlavně si nezadělat zástěru...

 

Asi tak nějak...

 

Nezapomeňte až budete koukat do sklenice si taky stoupnout na špičky.

 

Našlehané kafe dolejte mlíkem a vodou.

 

Plus mínus autobus asi takhle, jak je to na fotce.

 

Tady to vypadá, že jsem se zasnil, ale přitom jenom přemýšlím, jestli jsem tu zmrzlinu, která tam ještě příjde, koupil nebo jestli jsem ji už sežral?

 

Je to dobrý. Našel jsem ji. Dal jsem tam dvě vrchovatý lžíce.

 

No a měl jsem to všude...Mám to holt rád... Doufám, že vám bude chutnat taky!

 

Autor: Myšák Kabir | středa 26.6.2013 9:10 | karma článku: 20,61 | přečteno: 813x
  • Další články autora

Myšák Kabir

Kabir v Potkaním Klokánku

Jo jo, i nás hlodavce občas stihne krutej osud. Naštěstí, jak jsem se tuhle dozvěděl, existuje zařízení Potkaní Klokánek. Pomáhá týraným, zanedbaným, opuštěným nebo jinak ohroženým potkanům. No tak tam se musím pozvat, žejo!

7.12.2015 v 14:54 | Karma: 22,72 | Přečteno: 711x | Diskuse| Ostatní

Myšák Kabir

Kabirovo skotačení ve Skotsku

Johohó, jsem námořník! Tuhle mi totiž přišel mail: „Milý Kabire, mám pro tebe na mé plachetnici Kitmar volné místo na plavbě podél západního pobřeží Skotska.Vyplouvá a končí se v marině Largs, 40 km od Glasgow. Jel bys? Jarda"

19.11.2015 v 13:48 | Karma: 19,39 | Přečteno: 543x | Diskuse| Ostatní

Myšák Kabir

Kabirovo léto

Zdravím, přátelé myšího zpravodajství! Dneska jsem pro vás připravil takovej souhrn svejch letních zážitků. ... no prostě se chci vytahovat, no!

3.9.2015 v 14:15 | Karma: 22,23 | Přečteno: 673x | Diskuse| Ostatní

Myšák Kabir

Což takhle dát si špe... káčky?

Řekli jsme si jednou a shodli se, že to není špatnej nápad. ... Dobrá, bylo to trochu jinak, přiznávám.

13.8.2015 v 8:19 | Karma: 17,58 | Přečteno: 586x | Diskuse| Ostatní

Myšák Kabir

Festival pohledem myší

Vzzzznn... Filmovej festival se prohnal Varama! Já tu byl letos už potřetí, ale bylo to pro mě nový. Jednak jsem z týmu hostů přešel do mančaftu domácích, navíc jsem byl hostitel. Frodo byl na všechno zvědavej jakó... jakó... myš!

14.7.2015 v 14:21 | Karma: 22,80 | Přečteno: 1120x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Sadiq Khan: první muslim jako starosta Londýna a první, kdo jím je už potřetí

4. května 2024  17:46,  aktualizováno  20:43

Starostou Londýna byl znovuzvolen labourista Sadiq Khan. Mandát obhájil potřetí v řadě, což se...

U nás cyklostezky, v Polsku dálnice. Využít dotace EU jsme vždy nezvládli, říká expert

4. května 2024

Premium Od vstupu Česka do Evropské unie uplynulo 1. května 20 let. Jak tu dobu zhodnotit? Podle politologa...

Alijev má majetek i u vás, EU zavírá oči, říká novinářka o korupci v Ázerbájdžánu

4. května 2024

Premium Leyla Mustafajeva je prozatímní šéfredaktorkou ázerbájdžánského protikorupčního serveru Abzas...

  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz