Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Kabirovy festivalové minutky

Co vám budu povídat: Po včerejším mejdánku s Jůheláky jsem nejen nenašel Nabíjecí stanici, ale málem jsem ani netrefil do hotelu. Naštěstí mají Jů a Hele známosti, takže mi našli hlídku, která mě dopravila do hajan.

Dnes jsem si řekl, že musím strávit den s někým, kdo bude mít blahodárný vliv na mou nervovou soustavu. Dal jsem si tedy sraz v kosmických křeslech na recepci hotelu Thermal s jedním moc milým kamarádem…

 

EXKLUZIVNÍ ROZHOVOR S MAŇÁSKEM FRANTIŠKEM 

 

„Kdo by ho neznal? Naše děti po něm šílí, jejich maminky zas po jeho parťákovi Michalovi… Vítej ve Varech, Františku!“
„Nazdárek kašpárek, Kabire!“
„Jak si letošní festival užíváš?“
„Naprosto fanfárově! Ale to víš, my maňásci to máme těžké, pořád nás někdo někam vodí… Chybí mi tu Michal, ten nikdy nedopustil, aby mě odvlekli na šikmou plochu.“
„Michal letos nepřijede?“
„Nepřijede, je tu se mnou Magda. Ale to je složité – je to fanfárové atraktivní děvče, pořád se kolem ní někdo točí, často mě někde zapomene…“
„To je ale opravdu prekérní situace! Jak to řešíš?“
„Chodím se zašívat k Jů a Hele. Jsou to mí kolegové, známe se z maskérny, tak si u nich připadám naprosto fanfárově.“
„Ano, také jsem si včera užil jejich společnosti, hlava mě bolí ještě teď… Jaké máš plány na dnešní večer, Františku?“
„Dnes večer uvádím nový animovaný film ve Velkém sále tady v Thermalu. Trochu mě děsí rozměry toho divadélka, přeci jen jsem maloformátový herec…“
„Jsem si jist, že to zvládneš na jedničku! Tak tedy úspěšný večer a pozdravuj od nás Jůheláky!“
„Rád vyřídím, mějte se fanfárově!“

Je to prima chlapík, tenhle František. Až potkám Magdu, budu jí muset domluvit, jinak Františka ty párty u Jůheláků do konce festivalu zničí…

Autor: Myšák Kabir | středa 3.7.2013 7:48 | karma článku: 13,12 | přečteno: 334x
  • Další články autora

Myšák Kabir

Kabir v Potkaním Klokánku

Jo jo, i nás hlodavce občas stihne krutej osud. Naštěstí, jak jsem se tuhle dozvěděl, existuje zařízení Potkaní Klokánek. Pomáhá týraným, zanedbaným, opuštěným nebo jinak ohroženým potkanům. No tak tam se musím pozvat, žejo!

7.12.2015 v 14:54 | Karma: 22,72 | Přečteno: 711x | Diskuse| Ostatní

Myšák Kabir

Kabirovo skotačení ve Skotsku

Johohó, jsem námořník! Tuhle mi totiž přišel mail: „Milý Kabire, mám pro tebe na mé plachetnici Kitmar volné místo na plavbě podél západního pobřeží Skotska.Vyplouvá a končí se v marině Largs, 40 km od Glasgow. Jel bys? Jarda"

19.11.2015 v 13:48 | Karma: 19,39 | Přečteno: 543x | Diskuse| Ostatní

Myšák Kabir

Kabirovo léto

Zdravím, přátelé myšího zpravodajství! Dneska jsem pro vás připravil takovej souhrn svejch letních zážitků. ... no prostě se chci vytahovat, no!

3.9.2015 v 14:15 | Karma: 22,23 | Přečteno: 673x | Diskuse| Ostatní

Myšák Kabir

Což takhle dát si špe... káčky?

Řekli jsme si jednou a shodli se, že to není špatnej nápad. ... Dobrá, bylo to trochu jinak, přiznávám.

13.8.2015 v 8:19 | Karma: 17,58 | Přečteno: 586x | Diskuse| Ostatní

Myšák Kabir

Festival pohledem myší

Vzzzznn... Filmovej festival se prohnal Varama! Já tu byl letos už potřetí, ale bylo to pro mě nový. Jednak jsem z týmu hostů přešel do mančaftu domácích, navíc jsem byl hostitel. Frodo byl na všechno zvědavej jakó... jakó... myš!

14.7.2015 v 14:21 | Karma: 22,80 | Přečteno: 1120x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

To nemyslíte vážně! Soudce ostře zpražil bývalého vrchního žalobce

1. května 2024  10:17

Emotivní závěr měl úterní jednací den v kauze údajného „podvodu století“, v němž měly přijít tisíce...

Moskva se chlubí kořistí z Ukrajiny: Abramsy, Leopardy i českým BVP

1. května 2024  15:38

V Moskvě ve středu začala výstava západní vojenské techniky, kterou používá ukrajinská armáda a...

Sluší se, aby zaměstnanec věděl, proč je propouštěn, řekl Juchelka

2. května 2024  5:42,  aktualizováno  18:55

Přímý přenos Poslanci se přeli o vládou navrženou změnu zákoníku práce. Stínový ministr práce a sociálních věcí...

Auto vjelo na chodník a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  18:53

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Omyl i zneužití. Poznat predátorské časopisy není vždy lehké, říká akademik

2. května 2024  18:48

Publikování v časopisech, které se tváří jako vědecké, může být jen omyl nebo i dlouhodobá snaha...

Rozhodnutí o přijetí či nepřijetí eura v Česku udělá příští vláda, říká Fiala

2. května 2024  14:35,  aktualizováno  18:25

Dvacet let od vstupu do Evropské unie Česká republika stále nepřijala společnou evropskou měnu...

  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz