Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ale jinak...maminka mého andílka je nefalšovaná chochluška a dělá se to u nás na vánoce jako...tradiční ukrajinská pochoutka :)

2 0
možnosti
Foto

Aha, tak to je 2:0 pro Ukrajinu! Paní Šárka taky říkala, že je to ukra...

Hele, a jak jste na tom s tímhle přístupem se zlatým čuníkem? :)))

1 0
možnosti
Foto

Hele, potkyšu...uvař taky...piškotu :))

1 0
možnosti
Foto

Piškota- se skloňuje jako dorta?;-D Viděla jsem to na mimibazaru:-))

1 0
možnosti
JH

J80a67n 63H59a25n93á92k

2. 6. 2014 14:37

Jednoduché, zábavné, sympatické R^

1 0
možnosti
Foto

A kalorické:-) Největší nebezpečí spočívá v tom, že se toho vždycky strašně moc sežere:-))

1 0
možnosti
Foto

Hele Kabire, když to zkusím. můžu se pochlubit;-D. Kde maj tu předvařenou řepu, pleas (naznač).:-)Skvěle popsáno a R^.V

0 0
možnosti
Foto

No, jak bych vám to... Ten obchod má ve znaku červený K jako Kabir ;-)

2 0
možnosti
Foto

Kaju se! Zapomněla jsem Ti napsat kolik čeho,ale proč jsi mi to, myš jedna, nenapsala?:-) Hlavně, že napíšu řepu do měkka...a včil, Kabire, mudruj, jak dlouho:-)

Ale oddechla jsem si, když jsem dočetla až do konce- dobře to dopadlo a hlavně chutnalo.

0 0
možnosti
Foto

Jo, tu cibulku...dávám na dno s tou rybou:-) Už jsem si to taky vyzkoušela sama, ale když jsem Ti to posílala,byl to telefonicky nadiktovaný recept. Není ale nad vlastní zkušenost;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz