Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nádhera! Díky Vám jsem začal den smíchem!;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Díky, tak teď hlavně bacha, abyste ho nekončil v slzách - pátek třináctýho, víte jak...

Ale kdyžtak si skočte na moje stránky a zvedněte si před spaním náladičku ;-)

0 0
možnosti
AS

ty jsi vlastne jako takova ta mys z te pohadky Ratatouille. Drzim ti palce a z te petlice na dverich si nic nedelej. Ja ji tam mam taky a tak muzem truchlit spolu. Navrhuju sraz ve spizi.;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak jo, za pět minut tam ;-)

A kde máš dneska Fotoblog...?

1 0
možnosti
FF

A Kabire, jak se těšíš na sraz...víš, co tam bude koček?

2 0
možnosti
Foto

Copak by mě v pátek třináctýho pustili mezi kočky...?

Ráno jsem si žehlil kravatu, tak se profláklo, co mám v plánu, a od tý chvíle je na vrátkách petlice :-/

3 0
možnosti
Foto

:) Čekal jsem několik fotek důmyslných myších pastí případně myší diskotéku :)

0 0
možnosti
Foto

Tryskomyškotéku! ;-D

Bane, já moc netančím, na parketu by mě ušlapali...

1 0
možnosti
Foto

Kabire, já tě prostě miluju a nic s tím nenadělámV!!V!!

2 0
možnosti
Foto

To znám - já se taky miluju a nic s tím nenadělám...

A právě proto si zachraňuju kožich tím vařením. Vždycky si říkám: "Kabire, nenech se zaplácnout koštětem, byla by tě škoda!" ;-)

3 0
možnosti
ZS

;-DR^Tedy, Kabire, ty jsi kus (nevadí ti doufám, že si tykáme... já jsem Zuzka... poslala bych ti polibek na tykání, ale nevím, nevím... abych nepřišla do řečí);-D

1 0
možnosti
Foto

Nevadí :-) No jo, řeči... jsem se už minule kapku zapletl s Mirkou...

1 0
možnosti
MB

... a to boli len tie, čo si žehlil varením ... ;-D

0 0
možnosti
FF

;-DR^Skvělý Kabire, klidně si dělej průšvihy. s tou kočkou to sice bylo dost krutý, na druhou stranu se ti ale moc nedivím....

Na závěr mám drobný dotázek, nemáš ty vosí hnízda úlem dolů?

1 0
možnosti
Foto

Mám - to jsem je totiž zrovna naplnil, přiklopil a takhle udusával. To víte, mám svý metódy :-)

2 0
možnosti
DT

R^;-D skicy na tapetě pod gaučem

0 0
možnosti
Foto

No, já jsem si totiž potřeboval něco načrtnout a sehnat v tomhle baráku kousek papíru, to je teda fuška... (všichni píšou klávesnicí na monitor)

Ale já se z toho zase vyvařím ;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz