Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Minule jsem si dělal Vaše chilli, bylo vynikající a rybu vyzkouším také. Škoda, že jste to sem nedal včera, dělal jsem ji na másle:-)

1 0
možnosti
Foto

Jó, chilli, kde jsou ty časy. Tuhle jsem zjistil, že se nevlezu do plavek, takže tyhle kalorický recepty musí dočasně stranou.

Na másle taky dobrý, ale víte jak, plavky... ;-)

3 0
možnosti
Foto

Karmím...ale ryba je hnusná vždy :))

1 0
možnosti
Foto

Není! Není! Když se na ni dá závěj parmazánu, dá se to! Pod závějí parmazánu je dobrej i polystyren :-):-)

5 0
možnosti
Foto

Mňam, ňam, ňam, to je ňamka. :-)

Ryba a cuketa je dobrá kombinace. Nevěděl jsem však, že avokádo se dá tepelně upravovat. Jím ho vždy syrové.

Dobrou chuť a těším se na další recept.

1 0
možnosti
Foto

Tak já budu úplně upřímná myš, jo?

Sám znám avokádo jen ze sushi a tam je taky syrový. Dát ho péct k rybě - to jsem vyčetl na internetu. Že by tam bylo kdovíjak cítit... ale blbě mi z toho taky nebylo. Tak to nechám na uvážení každého jednovařivce ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz