Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Hermoš na gril patří a to nejsem zrovna zastánce tepelně upravovaných sýrů. 

Nejraději mám sýr jen tak s hroznovým vínem a skleničkou vína :)

0 0
možnosti
Foto

Anketa: 

Co je hermoš? 

A) hermelín

B) hermafrodit

C) kolega Hermánek

Znáte moje ankety? ;-);-)

2 0
možnosti
PK

P97e59t31r 42K86o42l98á47ř

28. 7. 2014 14:45

Zdar ve spolek, vypadá to skvěle, určitě vyzkouším. Na oplátku dám do placu taky jednu vychytávku na grilovaný hermoš. Připravíme si nějakou zeleninku, dresingy a jiné pochutiny. No a samotný hermelín dáme jen tak na gril, bez alobalu, bez ničeho. Můžeme ho potírat nějakým pajcem, každý podle libosti. Je potřeba ho často obracet a hlídat. Jakmile se začne nafukovat a hrozí že exploduje, sundáme ho z grilu, chvilku počkáme a potom sežereme. Nemusíte mít strach že vyteče a ta očazená kůrka je luxusní. Dobrou chuť.R^

0 0
možnosti
Foto

Hezkýýý! Tak to já příště zkusím. A budu si to pajcovat tím chilli medem. A pak dám vědět ;-)

0 0
možnosti
Foto

udělalej si smaženou tlačenku, ja výborná.:-)

0 0
možnosti
Foto

To je legrace nebo dovopravdicky...? 8-o

0 0
možnosti
FS

Vypadá to dobře.

Nová doba! Myš učí Člověka. Tedy mne. Tahle věta, díky za ni: "Když se hermelín sundá z grilu, nechá se pět minut stát, aby se zatáhl a neroztekl se." A já nedočkavý Vůl se na to doteď vždy hned vrhnul a rozteklo se. :-)

A já Tě zase na oplátku mohu naučit počítat do sedmi (koleček cibule) :-)

4 0
možnosti
Foto

To bude naší rozdílnou anatomií. Vám když se hermelín rozteče, tak si jen olíznete prsty. Ale víte co to je, dostat to z plyše?! To si sakra rychle najdete ponaučení a know-how! ;-);-)

3 0
možnosti
Foto

:-(;-(...? Próóóč?!

0 0
možnosti
Foto

Áááá, grilovanej hermelín, chceš mě snad zabít uslintáním se?;-DR^

3 0
možnosti
Foto

Jakože "utonutí ve vlastní šťávě"? :))) nééé!

1 0
možnosti
MS

Myšišáku kolik žes nakrájel těch koleček cibule? ;-)

Tvý fotky (tvýho dvorního fotografa) mě fakt baví R^

Ale hermoš mám radši hodně pálivej...

1 0
možnosti
Foto

Já když začnu slzet, tak přestanu počítat...

V tom případě radím obrátit poměr medu a chilli omáčky! Ať to píše!! :-)

1 0
možnosti
FF

R^Člověče, Kabire...tedy promiň,...myšo, Kabire, dyť ty máš tu cibuli vymodelovanou, jak od FIMA.......pěkný to recept, jen jsem měl u ohníčku obavy o tvoje slechy.

2 0
možnosti
Foto

Fimo...? No jo, fakt že jo? Hele, ale snědli to všichni a nikomu nic nebylo, tak snad to byla dovopravdická cibule ;-);-)

0 0
možnosti

Myšáku Kabire, Vy jste zvíře! :-))))))

Ještě, že jsem právě poobědvala smaženého Presidenta se špenáto-rajským salátem. Jinak bych kňučela a slinila:-). Ale toto musí být velká ňamka. To vyzkouším. No jo - myš a.sýr - to je silný tandem!

4 0
možnosti
Foto

Nejsilnější! Já umím sýr vkomponovat i do jahodovýho kompotu ;-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz