Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kabire, bavíte mě. :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, Vy mi zase děláte radost, že Vás bavím. :-)

0 0
možnosti
Foto

...škoda, že moc nejsem na sladký ;-)

1 0
možnosti
Foto

Slibuju, že příště nebude nic sladkého ani slaného. Připravil jsem si totiž jak se vaří p.....no a teď jsem to mále prozradil :-)

0 0
možnosti
Foto

S dovolením sdílím na FB. Kabire, jsi jednička! :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Kabir děkuje za FB a za 1 :-)

0 0
možnosti

Vypadaji moc hezky, mysaku:-);-)

2 0
možnosti
Foto

Už nevypadají....už jsou pryč - se po nich jenom zaprášilo....

1 0
možnosti

Já ho pořád vidím, jak se v tom matlá těma chlupatejma pacičkama:-(Rv

2 0
možnosti

(už to zase padá, tak znova...a raději ctrl a ctrl c)

;-D;-D

1 0
možnosti

Koukám, Kabire, že můžeš být rád že nevaříš na plynu, to bys brzo vypadal jako myš z ostrova Man, protože tvůj ocásek by tu spartakiádu na hrnci nepřežil ;-)

3 0
možnosti
Foto

No vidíte, to jsem si nikdy neuvědomil - asi s tím brzo seknu a vyměním kuchyň za dílnu :-)

0 0
možnosti

Rozpaky kuchaře Kabiropluka ;-D

Týjo, ale při tom pádu do koše jsem se vyděsila! Bacha, Kabire, mohl bys být ještě vyvezen na skládku a co bychom si tu pak počali? Podle koho bychom vařili, no? ;-)

2 0
možnosti
Foto

Vždyť on by se už nějaký neumětel jako já našel - samozřejmě ale nemůžu zaručit, že by byl taky z plyše :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz