Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krásný, vtipný!!! 

Paráda! R^

A to nejsem na sladké.

0 0
možnosti
Foto

V případě, že se mi nepovedou uši, já teda svoje boltce obětovat nebudu;-O

0 0
možnosti
Foto

Vypadá to spíš na jehně než na berana, Kabire. ;-) Ale je fakt, že já mám jehněčí taky radši :-)

1 0
možnosti
Foto

Upřímně, když jsem to vytáhl z trouby a koukal jsem na to zjevení bez uší, trochu mi to připomělo výrazem Avatar. :-)

2 0
možnosti

M98i23c79h78a94l 14R41y23b38a

26. 3. 2013 18:06

Koho chcete oblafnout;-€?

Na těch uších jsou zcela jasně patrné stopy hlodavého chrupu.

3 0
možnosti
Foto

Pššššttt, jsem doufal, že si toho nikdo nevšimne. :-)

1 0
možnosti
Foto

Beránka péci nebudu, nicméně potěšilo mne to velmi. Půvabné! :o)))

1 0
možnosti
Foto

A Vy jste zase potěšil mě, že se Vám to líbilo. Jedno velké myší díky!

1 0
možnosti

Ha ha hááá... já z tebe padnu, Kabire! Beránek s myšíma ušima, to je teda vrchol ;-DR^

3 0
možnosti

bye znich vypadá jak emzák, s nima jako slon (slůně). ;-(:-P

2 0
možnosti

M17i46l47a90n 47V35e41l38k50ý

26. 3. 2013 14:58

Poslyš, Kabire, že tys ho upekl hlavně proto, abys měl s kým dělat "berany, berany, duc"

:o)

1 0
možnosti
Foto

No vidíte, to mě nenapadlo. Každopádně už to nestihnu. To víte, byl sice bez uší, ale byl mooooc dobrej :-)

1 0
možnosti

Beran? Mně spíš připadá jako emzák!!;-)

0 0
možnosti
Foto

Sice nerad, ale souhlasím. Úplně se děsím, co vytáhnu z trouby příště. :-)

1 0
možnosti

Já letos udělám beránka ze sekaný...

1 0
možnosti

A sekanou z beránka ? ;-D (ale to by se sakra prodražilo)

1 0
možnosti

Milý Kabire, možná to chtělo malinko větší hrnky ... aby se beránkovi udělaly i uši, bylo těsta málo, nedoběhlo (mám asi stejnou formu, po babičce). Tvoje uši ale beránkovi taky slušely :-) Těsto s ořechy určitě letos vyzkouším, ať je nějaká změna.

0 0
možnosti

Jojo, taky mám po předcích formu, snad ještě větší než Kabirova, těsto se musí zadělávat z 6 vajec a 0,5 kila mouky (plus další přísady, samozřejmě)

0 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz