Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J27a46r55a 96R95a86n14k

24. 5. 2014 19:21

Trik je v dlouhem pomalem vareni:-)R^ a trochu cerveneho vina, dole nekdo podotkl kousek horke cokolady, taky nekdy davamR^

2 0
možnosti
FS

Dlouhé pomalé vaření, dušení - přesně, Jaro. R^ Na to se už dnes docela zapomíná. Ale já ne. A díky tomu jsou má jídla - různá karíčka, čatní, i tohle, i ten náš gulášek - jedny z nejlepších. Ale zůstávám skromný. :-)

0 0
možnosti
JN

Kabire, já tě zbožňuju!

Proč po světě nechodí chlapi jako ty? Asi dám příště přednost myšákovi ;-)

0 0
možnosti
Foto

Naroďte se v příštím životě jako myš a je to! ;-)

0 0
možnosti
Foto

Můj žlučník se čílí - čili Chilly, čilý myšáku, tam raději dávat nebudu.

Ale na fotkách to vypadá nadmíru přitažlivě. R^

0 0
možnosti
JL

Mhm...vypadá to dobře :-)

(každopádně lépe, než ten volební guláš šířený tu blokéry).

0 0
možnosti
Foto

Jak se říká: "Vypadá to dobře, ale mohlo by se po tom udělat špatně" - viz. varování kolegy žlučníkáře výše ;-)

0 0
možnosti
JF

Já tam ještě dávám kukuřici, když Mexiko, tak Mexiko...ono to tam pak pěkně chřupe a barevně hezky vypadá:-)

3 0
možnosti
MK

Těch receptů je hodně. Mne třeba chutná tenhle tex-mex http://www.whats4eats.com/soups/chili-con-carne-recipe, stejně tak jako Nachos v tom stylu.

1 0
možnosti
KH

Kabir je asi jedina mys, kterou bych chtela doma V a pristup dp spize garantovan! R^

3 0
možnosti
Foto

Díky, budu o tom uvažovat. Nebo že bych vám poslal někajýho svýho příbuznýho...? ;-)

0 0
možnosti

Kabire, kabire - ty mi ale dáváš kapky... zrovna žužlám k snídani včerejší rohlik z lídlu a po prvním ochutnání čaje pro jistotu kontroluju, kde mám ponožky - a ty přijdeš hned po ránu s takovou ňamkou!:-)

3 0
možnosti
Foto

Rohlík a ponožky je fakt divná snídaně... Zkuste k obědu chilli! :-)

1 0
možnosti
TP

Kabire - a jedna vychytávka na konec - když to horké odstavíš z plotny - nech tam rozpustit 2-3 čtverečky čokolády a mini špetku skořice! ;-)

---

Kabir - a jädna vychytáučička na konijěc - keďže to varúce odstavijěš z plotňa - něhaj tam rospúsťiť 2-3 čtvorce šokoláda a maľučkú špijětkú škoricijé! :-)

1 0
možnosti
MK

Čokoláda není špatná ani do ostřejšího guláše ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz