Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Žejo? Blízkých setkání třetích druhů není nikdy dost ;-)

0 0
možnosti
Foto

bezva pobavil jsem seR^

2 0
možnosti
Foto

Zase jeden, co se obveselil, zatímco já nasazoval krk... Ale tím palcem jste to zachránil ;-);-)

1 0
možnosti
Foto

Díky! Máte prima jméno! O vás napíšu příště, ju? ;-)

1 0
možnosti
Foto

Skvele, samozrejme karma, hlavne za preziti... to bych neprezila, kdybys to Kabire neprezil V

Vyrazim na sutry a pak hura za trollem, mohu s sebou vziti psa ? 

Potahne nůši se sutry :-)

2 0
možnosti
Foto

Skvělej plán! Dbejte, prosím, ať jsou aspoň trochu od bláta ;-)

1 0
možnosti
FS

Kontrolla jízdenek, prosím.

7 0
možnosti
Foto

He he he...

"Kdo tam?!"

"Patrolla!"

"Jaká?!"

"Blogerská!"

;-D

8 0
možnosti
Foto

Kabire, ani troll tě nedostane! R^ Naopak - tvá plyší duše dostane doslova každýho..V

1 0
možnosti
Foto

Ano, vždy ve správný okamžik vytasím srdce z kapsy! ;-)

1 0
možnosti

Kabire, díky! Jseš hrdina - dal jsi svůj plyš v šanc, abysme se dozvěděli, jaký je troll přátelský tvor. Na těch fotkách ti to moc sluší. :-)

2 1
možnosti
MB

Plus mínus ipad ;-)

1 0
možnosti
Foto

Na odlehčení báječná věc :)

9 0
možnosti
Foto

...šiš... takový drama a Karel prej "odlehčení"... 8-o

7 0
možnosti
Foto

mnohem horší jsou trotlové:-)

8 0
možnosti
Foto

Nevím, zatím jsem žádnýho nepotkal. Až pokám, zkusím to zase s kamením a pak vám dám vědět, jak to dopadlo ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz