Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

;-D jéé ta je k sežrání... a veliká jako její zachránce, tedy vlastně malinkatá ... nebo jsi Kabire trošilinku přerostlej, přiznej se, že už se dávno nevejdeš do myší díry, jak si tak výborně vyvařuješ?  ;-)

4 0
možnosti
Foto

Když jsem ji přinesl, byla menší. A teď? Doslova mi přerůstá přes hlavu :-)

4 0
možnosti
DS

Krásný, tak přeju hodně radosti a krásných zážitků! Jen se, Kabire, trochu bojím o tvůj kožíšek, až přijde slečna do té správné štěněcko-kousací nálady... Tak se drž někde hodně vysoko! ;-D

7 0
možnosti
Foto

Stále se jí snažím vysvětlit, že v tomto případě je Kabir FUJ!! :-)

3 0
možnosti
Foto

Kabire, a kdybys někde potkal toho hajzla, co ji tam nechal, tak ho zabal a pošli mi ho. Já už si to s ním vyřídím...

PS: Detaily raději nechtěj vědět...

8 0
možnosti

...můžu se přidat?

2 0
možnosti
Foto

Ta je co? Jediný štěstí, že u těch popelnic neležela kočka, to bych měl teď doma peklo.:-)

5 0
možnosti
PJ

Kabire, i myš by měla psát správně - BYSTE......

1 0
možnosti
Foto

Opraveno, děkuji - to víte, kouše mě to tady do packy, tak mi to ujelo...DÍKY!

2 0
možnosti
TB

Držím palce Ajše aj Vám a veľmi ma hreje pri srdci, že dobro prevažuje nad zlom R^

Inak koniec ma pobavil. Doma nás teraz "tyranizuje" 7-mesačná Aida (nem. ohař) a občas sme zúfalí - hlavne keď namiesto pohodovej prechádzky, musíme vymýšľať bojovú stratégiu ako ju odchytiť ešte pred vozovkou ...

3 0
možnosti
Foto

Kabir děkuje! Tak daleko zatím nejsme, zatím máme jenom velkou spotřebu toaleťáku a nehnem se z koupelny. Ulice nás teprve čeká...:-)

1 0
možnosti
Foto

Kabir posílá jedno myší Díky!

3 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz